Sunday, August 5, 2012

America!

Hei der, nå har jeg vært i Amerika i nesten to uker, og det er sikkert mange som lurer på hvordan jeg har det! Alt er bra her, og jeg koser meg. Har vært hos velkomstfamilien min i snart et døgn, og stor koser meg. Legger ut et innlegg med bilder fra campen senere, siden det er så utrolig mye å vise! I går var vi oppe i fjellet ved en skibakke (ja, du leste riktig, det er skibakke nært Las Vegas) Velkomstfamilien består av velkomstmor, tre katter og Lea fra Tyskland. I går, etter at vi hadde vært i fjellet, dro vi til Buffalo Wild Wings og spiste der. Noe så godt!! På kvelden så vi på en film, "the decoy bride" med skuespillere som David Tennant som kanskje er bedre kjent som Bartemius 'Barty' Crouch Junior fra "Harry Potter og ildbegeret", og Michael Urie, kjent som Marc St.James i "Ugly Betty"

bilde lånt fra google.no.

Om det er noe mer du lurer på, er det bare å spørre!

-Ingrid

No comments:

Post a Comment